wtorek, 5 sierpnia 2014

Informacja!

Witam was, mam niestety przykrą wiadomość: muszę zawiesić bloga na czas nieokreślony. W ogóle nie mam weny, a gdy już chcę coś napisać i siadam przed komputerem nie wiem, co dalej. Przepraszam was za to bardzo. Może napisze jeszcze w tym miesiącu jakiś rozdział albo imagina, ale nic nie obiecuję. Mam nadzieję, że ten "zanik weny" nie potrwa za długo.
Teraz 10.08 wyjeżdżam na wakacje prawdopodobnie na tydzień, więc i tak musiałabym was o tym poinformować i pewnie też bym tego bloga zawiesiła. :(
Myślę, że we wrześniu powinnam już dalej to prowadzić, ale muszę przyznać, że jedną z głównych przyczyn nie pojawiania się rozdziałów jest moje lenistwo :P Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i będziecie cierpliwie czekać.
Jeszcze raz przepraszam. 
Do zobaczenia.
Dominika :*

2 komentarze: